Студійний мікрофон Rode NT2000

  • Студійний мікрофон Rode NT2000
  • Студійний мікрофон Rode NT2000
Студійний мікрофон Rode NT2000

Студійний мікрофон Rode NT2000

Цена: 26 800 грн  або від 1 117 грн/міс


Кредит online
Виробник:Rode
Код товара: 6347

Опис

Універсальний конденсаторний студійний мікрофон. особливості: Подвійна позолочена мембрана (25 мм). Плавно змінювана спрямованість: кругова – кардіоїдна – вісімка. Плавно регульований атеньюатор. Плавно регульований фільтр низьких частот. Надмалошумн...
iconНайкраща якість
UPsound.com.ua пропонує лише оригінальне обладнання від офіційних виробників.
iconПрофесійна консультація
iconШвидка та безкоштовна доставка

Доставка ''день на день'' або наступного дня після замовлення*. Безкоштовна доставка по Києву від 3000 грн., а також у будь-яку точку України при замовленні від 3000 грн.


* залежить від віддаленості складу

icon14 днів для повернення

Суворе дотримання закону " Про захист прав споживачів " " Якщо вам не підійшов товар, ми обміняємо його більш відповідний.

iconОфіційний дилер!

Офіційна гарантія до 24 місяців від виробника. UPsound.com.ua є сертифікованим представником більш ніж 200 брендів.

Універсальний конденсаторний студійний мікрофон.

особливості:

  • Подвійна позолочена мембрана (25 мм).
  • Плавно змінювана спрямованість: кругова – кардіоїдна – вісімка.
  • Плавно регульований атеньюатор.
  • Плавно регульований фільтр низьких частот.
  • Надмалошумна безтрансформаторна схема.
  • Широкий динамічний діапазон.
  • Власні шуми не вищі за 7 дБ.
  • Головка виконана із високоміцної термообробленої сталі.
  • Корпус із довговічного глянцевого нікелю.
  • Вбудований протиударний пристрій.
  • Розроблено та вироблено в Сіднеї (Австралія).

ВОКАЛ

Настійно рекомендується використовувати поп-фільтр під час будь-якого запису вокалу. Вибухові приголосні П, Т, К та ін. створюють раптовий викид повітря, який перевантажує мембрану і виробляє характерний звук, що плескає. Крім того, поп-фільтр успішно захищає мембрану від влучення вологи, як з навколишнього повітря, так і від дихання вокаліста. А вологість, як відомо – великий ворог конденсаторних мікрофонів.

Розміщення мікрофона і поп-фільтра по відношенню до виконавця відіграє величезну роль для отримання якісного звуку і залежить від багатьох факторів, включаючи акустичні особливості приміщення, гучність і манеру співу вокаліста. Найкраще становище завжди досягається методом проб.

РОЯЛЬ

При записі рояля за допомогою одного мікрофона Rode NT2000 він повинен бути підвішений прямо по центру над звуковою панеллю на відстані приблизно 20 см, спрямований злегка в бік клавіш. Для стереозапису застосовуються два Rode NT2000 , розташовані під кутом 90-110 градусів по відношенню один до одного, і підвішені над молоточками. При цьому один мікрофон повинен бути спрямований у бік нижнього регістру, а інший – у бік верхнього. Золотисті крапки мають бути спрямовані вниз, на рояль. Найбільш ефективне стереосреда досягається при записі нижнього регістру зліва, а верхнього - праворуч, залишаючи середні тональності по центру звукового спектра.

УДАРНІ

Існує кілька способів писати ударні інструменти: один мікрофон зверху, два мікрофони зверху (стереоспарені або розведені по сторонах) і мультимікрофонний метод, коли на кожен барабан і тарілку ставить свій індивідуальний мікрофон.

При записі одним мікрофоном рекомендується підвісити його над ударною установкою прямо по центру її на висоті, що дорівнює ширині цієї установки. Золота точка на мікрофоні прямує вниз.

При записі двома мікрофонами їх треба підвісити так само - на висоті, що дорівнює ширині ударної установки і, - залежно від розмірів установки, - розвести мікрофони на відстань від 1 до 2 метрів один від одного. Бажано, щоб обидва мікрофони були рівновіддалені від робочого барабана.

При стереозаписі двома мікрофонами вони підвішуються так само по центру зверху, під кутом 90-110 градусів по відношенню один до одного, злегка нахилені головками вниз.

АКУСТИЧНА ГІТАРА

Звичайне розташування одного мікрофона при записі акустичної гітари - десь 20-30 см від гітари, там, де гриф з'єднується з корпусом. Для бажаного звуку можна вибирати положення методом спроб.

NT2000 необхідно встановити на антивібраційне кріплення SM2 , яке потім має бути надійно прикручене до мікрофонної стійки. Після цього до мікрофона приєднують кабель. Рекомендується використовувати високоякісний кабель із позолоченими штирьками. Чим коротша довжина кабелю – тим краще, бо довгий кабель може вносити перешкоди якість звуку. 6 метрів – максимально допустимий компроміс для якісного запису.

Rode NT2000 має унікальну здатність плавної зміни спрямованості. Для вокалу найчастіше обирається кардіоїдна спрямованість – на NT2000 регулятор повинен бути у положенні 12 годин. Кругова спрямованість застосовується, коли необхідний ефект присутності або треба записати більш натуральний звук будь-яких інструментів з близької відстані. Зазвичай на мікрофонах зі змінною спрямованістю стоять перемикачі, що обирають конкретний вид спрямованості. У тому-то й унікальність мікрофона Rode NT2000 , що його характеристики можна змінювати поступово і підлаштовувати спрямованість із надзвичайною точністю під кожний конкретний випадок.

РЕГУЛЮВАННЯ ХАРАКТЕРИСТИК НА КОРПУСІ Rode NT2000:

ВЕРХНЯ РУЧКА регулює спрямованість Rode NT2000 . Для запису вокалу найчастіше прийнято кардіоїдну спрямованість - ручку в положенні 12 годин. У цьому положенні мікрофон знімає звук тільки спереду, прямо по курсу, ігноруючи звуки ззаду та з боків.

Коли ручка викручена до упору вліво (проти вартовий), досягається кругова, інакше звана ВСІ спрямованість. У цьому положенні мікрофон ловить усі звуки навколо, а ефект просторової близькості зменшується. Якщо джерело звуку в цьому положенні буде розташоване близько до мікрофона, це може призвести до збільшення низьких частот (басів). Кругова спрямованість застосовується, коли потрібно записати всі звуки у приміщенні, або щоб передати найбільш натуральне звучання будь-якого інструменту - у разі мікрофон ставлять якомога ближче до джерела звуку.

Коли верхня ручка викручена до упору вправо (по годинниковій), мікрофон знімає звук лише спереду та ззаду, ігноруючи звуки на всі боки. Цей вид спрямованості, званий вісімка, бо діаграма його якраз схожа на 8, зазвичай використовується, по-перше, для запису інтерв'ю, коли інтерв'ю, що бере і дає, знаходяться між мікрофоном. По-друге, вісімку використовують у творчому розумінні для запису MS стерео в парі з кардіоїдним мікрофоном. Це особлива техніка запису, коли кардіоїдний мікрофон ловить звук прямо перед собою по центру (Mid-Side – звідси назва цього способу), а мікрофон з вісімкою ставлять упоперек, так що він знімає звуки ліворуч і праворуч від кардіоїдного.

Між трьома вищезгаданими полюсами спрямованості можна вибирати будь-яке положення, граючи зі звуком, як Вам завгодно. Якщо ручка виявиться, наприклад, у положенні між круговою і кардіоїдною спрямованістю, мікрофон частково потраплятиме звуки ззаду. Це може бути корисним, коли треба записати якісь звуки ззаду, але не всі. У будь-якій ситуації можна експериментувати скільки завгодно, підлаштовуючи звук безпосередньо під Ваше завдання. Тільки не забувайте, після кожного повороту ручки необхідно витримати паузу кілька секунд – дати системі час стабілізувати нове налаштування, інакше Ви не помітите якихось змін у звучанні.

СЕРЕДНЯ РУЧКА – фільтр низьких частот. Він обрізає вибрану частоту і всі звуки нижче за неї. Коли ручка знаходиться в крайньому лівому положенні, фільтр вимкнено і мікрофон пише всі частоти без обмеження. Коли ручка знаходиться в крайньому правому положенні, мікрофон не пише частоти нижче 150 Гц. Можна плавно вибирати будь-який діапазон фільтра між цими двома крайніми положеннями. Цей фільтр завжди корисний, коли запис ведеться при несприятливих сторонніх шумах типу шум вулиці за вікном, вібрації підлоги і т.п. Його застосовують також під час запису вокалу, коли хочуть пограти зі звуком.

Найкращий спосіб правильно відрегулювати фільтр низьких частот – слухати мікрофон у процесі запису джерела. Якщо, наприклад, Ви записуєте голос, поставте ручку фільтра у вихідне положення до упору вліво і, почавши потихеньку обертати її вправо, уважно прислухайтеся до вокалу. Коли ви відчуєте якусь зміну в звучанні, поверніть ручку трохи назад, до того положення, де зміни в звучанні не чути. Це положення фільтра і буде оптимальним для запису.

До чого потрібне таке ретельне налаштування? Справа в тому, що Rode NT2000 має дуже широкий частотний діапазон. Він ловить частоти та нижче 20 Гц. Це добре в тих випадках, коли треба записати церковний орган у всій красі його регістрів чи інші інструменти, що відрізняються дуже низькими басами. Але ця ж здатність NT2000 може послужити погану службу, якщо такі низькі частоти зовсім не потрібні для Вашої музики, з'їдають весь рівень запису та забруднюють загальне звучання. І запам'ятайте: немає правильних чи неправильних налаштувань – Rode NT2000 надає Вам широкий вибір для пошуку свого звуку. Ви можете записувати майже все, у будь-якому середовищі, яким хочете способом.

НИЖНЯ РУЧКА - атеньюатор, який знижує вхідний рівень запису у вбудований підсилювач мікрофона. У лівому положенні ручки атеньюатор відключений, вхідний рівень необмежений. Вкрай правому положенні вхідний рівень запису обмежується до 10 децибелів. Можна плавно вибирати між 0 та -10 дБ. Не забувайте при цьому, що кожне зниження на 3 децибели знижує рівень наполовину (50%). Аттеньюатор зручний при записі гучних джерел звуку, наприклад барабанів на близькій до мікрофоні відстані. Він урятує мікрофони від навантаження.

Технічні характеристики:

  • Акустичний принцип: Тиск, градієнт тиску. Зовнішньонаправлена 25-мм подвійна мембрана.
  • Активна електроніка: конвертер із опором польового транзистора з pn-переходом із двополюсним вихідним буфером.
  • Спрямованість: мультинаправлена.
  • Частотний діапазон: 20 – 20 000 Гц.
  • Вихідний опір: 200 Ом.
  • Максимальний вихід: +15 dBu (@ 1% THD за 1 ком).
  • Максимальний рівень звукового тиску (SPL): 147 дБ (@ 1% THD при 1 кОм навантаження); 157 дБ (@ 1% THD при 1 ком навантаження) з атеньюатором на максимумі.
  • Чутливість: -36 дБ на 1В/Па @ 1 кГц (16 мВ/Па @ 94 дБ SPL) +-2дБ @ 1кГц.
  • Еквівалентний шум: 7 дБА SPL (А-зважений на IEC651).
  • Динамічний діапазон: 136 дБ (на IEC651).
  • Співвідношення сигнал-шум: 84 дБ SPL (А-зважений IEC651).
  • Живлення: фантомне 48В або 24В.
  • Вихідне з'єднання: збалансоване XLR-3.  
Студійні мікрофони
Вага, г831
Гарантія12 міс
КейсЄ
КомплектаціяПідВага, г SM2 / Адаптер
Опір, Ом200
Роз'ємXLR
Розміри, мм208х55
Сигнал/Шум84 дБ SPL
СпрямованістьВсеспрямована
Тип мікрофонуКонденсаторний
Частотний діапазон, Гц20-20000
Чутливість-36 дБ на 1В/Па @ 1 кг (16 мВ/Па @ 94 дБ SPL) +-2дБ @ 1кГц
Написати відгук
Увага: HTML не підтримується!

РейтингПогано           Добре
Captcha

Рекомендовані товари

Схожі товари