Пасивний пульт мікшерний Yamaha IM8-32
Пасивний пульт мікшерний Yamaha IM8-32
Опис
У мікшерному пульті Yamaha IM8-32 втілилися всі ноу-хау та накопичений за 35 років досвід виробництва найкращих у світі мікшерних консолей. Консолі середнього розміру, що випускаються в трьох варіантах, мають чудові характеристики і забезпечують чудо...Доставка ''день на день'' або наступного дня після замовлення*. Безкоштовна доставка по Києву від 3000 грн., а також у будь-яку точку України при замовленні від 3000 грн.
* залежить від віддаленості складу
Суворе дотримання закону " Про захист прав споживачів " " Якщо вам не підійшов товар, ми обміняємо його більш відповідний.
Офіційна гарантія до 24 місяців від виробника. UPsound.com.ua є сертифікованим представником більш ніж 200 брендів.
У мікшерному пульті Yamaha IM8-32 втілилися всі ноу-хау та накопичений за 35 років досвід виробництва найкращих у світі мікшерних консолей. Консолі середнього розміру, що випускаються в трьох варіантах, мають чудові характеристики і забезпечують чудову якість звуку. Безкомпромісний дизайн, схемотехніка, що ставить за мету виключно високі характеристики і набір найбільш затребуваних можливостей характеризують апаратуру, що випускається на власних виробництвах Yamaha. Але й інші заводи, які виробляють легендарні консолі Yamaha серії PM , забезпечують жорсткий контроль продукції всіх етапах виробництва. Кожен елемент цих визначних консолей ретельно продуманий для досягнення необхідної якості. Тут немає нічого зайвого, все на своєму місці. Консолі серії IM8 пропонують простий, але більш ніж достатній набір функцій, і крім того, прозоре, чисте, природне звучання.
- 32 мікрофонні канали
- 4 лінійні стерео канали
- 8 групових виходів
- 8 AUX шин
- 4 Матриксні шини
- Компресори на всіх мікрофонних каналах
- 4-смуговий напів-параметричний еквалайзер у кожному каналі
- USB I/O інтерфейс
Професійні можливості та характеристики для масштабних живих виступів
Мікрофонні підсилювачі є одними з найважливіших пристроїв, що входять до конструкції мікшера, що визначають кінцевий характер звучання. Тому професійні звукооператори часто готові заплатити тисячі доларів за один-єдиний канал мікрофонного передусилля. Вбудовані мікрофонні підсилювачі в мікшерах серії IM8 сконструйовані за технологіями, що використовувалися в професійних консолях Yamaha вищого класу, і забезпечують високу якість звуку при роботі з динамічним або конденсаторним мікрофоном. Ці підсилювачі, що забезпечують прозоре посилення з низьким рівнем шуму, а також видачу сигналів лінійного рівня, що забезпечує чистіше та красивіше звучання міксів, працюють практично з усіма динамічними та конденсаторними мікрофонами.
Унікальний компресор Yamaha з одним регулятором – на кожному вхідному каналі
компресор. Ця можливість може виявитися великою перевагою для досягнення високої якості звуку під час мікшування сигналів з багатьох джерел. Він ідеально підходить для стиснення динамічного діапазону каналів вокалу, і може бути успішно використаний для поліпшення звучання каналів бас-гітари, гітари та інших інструментів. Вбудований компресор - це додаткова функція, що зустрічається тільки в найдорожчих пультах. Але Yamaha забезпечила мікшерний пульт IM8 своїми унікальними компресорами, які регулюються однією ручкою, встановивши їх на всі монофонічні вхідні канали. Зазвичай компресори аудіосигналів досить складні пристрої з безліччю регулювань: поріг, коефіцієнт компресії, точка перелому характеристики (колінний ефект), вихідний рівень (відновлення сигналу), тому вони вимагають тривалого налаштування під певне джерело сигналу. Yamaha постаралася втілити мрії звукооператорів, розробивши компресор, керований лише однією ручкою, що регулює рівень компресії сигналу. 2. Входи. Всі монофонічні канали мають балансні входи з роз'ємами XLR так і TRS стерео-джек для можливості підключення різних пристроїв. На кожному монофонічному каналі є вимикач фантомного живлення для конденсаторних мікрофонів +48 В, регулятор вхідного сигналу – від -60 ДБ до +10 ДБ, перемикач чутливості 26 ДБ та регулятор коефіцієнта посилення. Крім того, на монофонічних каналах вхідної секції є фазові перемикачі і вимикач фільтра високих частот від 80 Гц. Стерео-входи мають роз'єми стерео-джек, а також штиркові парні стерео-роз'єми. Регулятор коефіцієнта посилення дозволяє змінювати вхідний сигнал у діапазоні від -34 дБ до +10 дБ. 3. 4-смуговий еквалайзер. Ось уже багато років інженери Yamaha розробляють і постійно покращують свій культовий для музикантів еквалайзер з плавними регулюваннями. При цьому вони намагаються врахувати рекомендації та побажання найвідоміших звукооператорів та виконавців. Еквалайзери серії IM8 побудовані саме на цьому досвіді та ноу-хау для досягнення найвищої якості. Усі стереофонічні та монофонічні канали регулюються у чотирьох частотних діапазонах: HIGH, HI-MID, LO-MID та LOW (високі, середньо-високі, середні та низькі частоти). а також можуть вмикатися в ланцюг обробки сигналу або вимикатися окремим перемикачем. На монофонічних каналах є регулятори середньо-високих і середніх частот з діапазонами, що підлаштовуються, що дозволяють точно виділити певний частотний діапазон для налаштування амплітудно-частотної характеристики або управління зі зворотним зв'язком. Регулювання середньо-високих та середніх частот на стереоканалах мають фіксовані частотні діапазони. 4. Універсальні лінії AUX секції надсилання сигналів на обробку SEND. Мікшерні пульти серії IM8 пропонують багато можливостей для підключення систем моніторингу та апаратури додаткової обробки сигналів. Для всіх монофонічних і стереофонічних каналів є вісім незалежних регуляторів AUX сигналів, що передаються на обробку, які можуть бути включені в ланцюги до або після регуляторів гучності попарно (наприклад: пари регуляторів секції SEND 1-2, 3-4, 5-6, і 7- 8). Так, можна призначити три з чотирьох пар AUX для прослуховування сигналів до регулятора гучності і, таким чином, мати шість окремих моніторних каналів, в той час як пара буде використана для відправки сигналів на апаратуру додаткової обробки. Можливі будь-які варіанти, що найбільш підходять для конкретного випадку. 5. Управління виходами каналів та маршрутизацією сигналів Для всіх каналів передбачені фейдери для плавного, безшумного керування рівнем гучності у всьому діапазоні, а також 3-сегментні індикатори, необхідні для візуального контролю рівня сигналів. Сегменти індикаторів відповідають -20 ДБ, 0 ДБ та піковому рівням. Піковий індикатор спалахує при рівні сигналу на каналі на 3 ДБ нижче рівня зрізу, щоб оператор встиг запобігти спотворенню сигналу. Перемикачі призначення шин використовуються для призначення сигналу каналу парам групових шин - 1-2, 3-4, 5-6 і 7-8 - а також стереофонічних і монофонічних шин. Управління панорамуванням для монофонічних каналів дозволяє розподілити сигнал між відповідними парними та непарними групами, а також лівим та правим стереофонічними лініями. Крім керування панорамуванням для стереоканалів регулюється баланс. Дуже корисна також можливість вимкнення груп. На кожному каналі є по чотири вимикачі каналу, що призначають функцію вимкнення вимикачів каналів на майстер-секції. Оператор може налаштувати до 4 конфігурацій вимкнення каналів, і таким чином налаштовані комбінації можуть оперативно вмикатися та вимикатися перемикачами майстер-секції. Крім того, на кожному каналі є вимикач каналу з індикатором включення і перемикач PFL пре-фейдерного прослуховування для зручності включення контролю сигналу перед регулятором гучності.
Майстер-секція забезпечує легке інтуїтивне керування та гнучку маршрутизацію сигналів
1. Допоміжні виходи-посилання AUX. Майстер-секція мікшерного пульта IM8 забезпечує незалежне регулювання рівнів сигналів посилань (send) для кожної з восьми допоміжних шин AUX за допомогою повзункових майстер-фейдерів. На кожному регуляторі для зручності налаштування є 3-сегментний індикатор рівня та перемикач AFL з індикатором рівня сигналу після регулятора. Існують роз'єми INSERT для підключення додаткових зовнішніх пристроїв обробки сигналу перед фейдерами виходів-посилань та роз'єми балансних виходів XLR універсальних каналів на задній панелі.
2. Кнопки вимкнення. Ці чотири перемикачі служать для оперативного увімкнення або вимкнення всіх каналів, призначених для управління ними. Оператор може налаштувати чотири різні комбінації каналів для можливості їх одночасного включення та вимкнення. Це дозволяє дуже зручно керувати кількома групами інструментів або мікрофонів, вимикаючи їх, коли вони не використовуються. 3. Переговорна секція TALKBACK. Крім роз'ємів мікрофонів на задній панелі та стандартних вимикача та індикатора рівня на майстер-секції, пульти серії IM8 пропонують можливість призначення виходу для забезпечення зв'язку виконавця зі звукооператором певним парам шин AUX (1-2, 3-4. 5-6, та 7- 8) всім груповим шинам, монофонічним або стереофонічним шинам, або будь-який з двох матричних пар виходів (1-2, 3-4). 4. Моніторна секція. При будь-якому перемиканні режимів AFL/PFL (прослуховування сигналу після або до регулятора гучності) відповідний вихідний сигнал передається на моніторні роз'єми на задній панелі пульта та на виходи для навушників. Одночасно режими AFL/PFL на моніторі відображаються індикаторами PFL і AFL. Індикатори дають змогу миттєво визначити, в якому режимі працює відповідний канал. У секції моніторингу є регулятори рівня виходів монітора і навушників, а також точний 12-сегментний індикатор рівня.
Вихідна матриця надає більше виходів, особливо для фіксованих акустичних систем
Консолі серії IM8 оснащені чотирма матричними виходами, на які можна подавати сигнали з усіх восьми групових шин, а також стерео- і моношини. Окремі регулятори рівня кожної шини джерела використовуються всім чотирьох матричних виходів разом із загальним регулятором рівня матриці, і навіть перемикачем AFL для моніторингу локального сигналу. Призначення матриць – ще один зручний спосіб конфігурування системи, що забезпечує додаткові можливості змішування вихідних сигналів для різних цілей: використання додаткових моніторів, передачі звуку гримерки і фойє та інших.
Аудіо USB I/O інтерфейс для прямого цифрового запису та відтворення за допомогою програмного забезпечення Cubase AI4
У консолях IM8 є 2-трековий вхід та стереовиход для запису як в аналоговому, так і цифровому форматі. Аналогові 2-канальні лінії можна підключити через задні стереофонічні роз'єми JACK, так і спереду через мікрофонні стереофонічні міні-джеки. За допомогою перемикачів можна направити 2-канальний сигнал на стереофонічну або монофонічну шину, налаштувавши рівні за допомогою потенціометрів. Для керування рівня 2-канального сигналу призначено перемикач PFL та індикатор. І навпаки, сигнали зі стереофонічних або монофонічних шин можуть виводитися на пари вихідних роз'ємів джек – на задній панелі – для підключення зовнішніх 2-канальних записуючих або інших пристроїв. Роз'єми USB, як і двоканальні входи та виходи, також можна використовувати для передачі аудіосигналів між пультом і комп'ютером із встановленою програмою Cubase AI4 для цифрового запису або відтворення безпосередньо з програми.
Інші особливості
Зовнішній блок живлення, PW8 , покращує робочі характеристики консолі - для стійкості до відмови можна використовувати два блоки живлення.
Пасивні пульти мікшера | |
Інтерфейс | |
Еквалайзер | Параметричний |
Мікрофонні входи | 32 |
Процесор ефектів, FX | Ні |
Фантомне живлення | Є |
Фейдери, мм | 100 |
Медіаплеєр |