Гітари серії APX забезпечують максимальну зручність при грі
Запускаючи в 1987 році серію APX, компанія Yamaha поставила перед собою завдання створити максимально функціональну електроакустичну гітару, яка б змогла відповідати потребам найвибагливішого музиканта. Поєднання зручної конструкції та неперевершеної практичності, наявність передових систем звукопідсилення, а також перевірена часом технологія складання зробили APX серією, на яку варто дорівнювати і донині.
Завдяки унікальним звукознімачам та підсилювачам, новому карколомному дизайну гітар, серії APX та CPX 2011 року є значним кроком у розвитку серії, зберігаючи головним все той же принцип – поєднати в гітарі досконалість конструкції та чудове звучання.
Витончений корпус гітари серії APX забезпечує максимальну зручність при грі, простий доступ до верхніх ладів та ідеальний для сцени звук, що має яскраві середні, збалансовані верхні та помірні низькі частоти.
Спеціальні цілісні, без вирізів, x-подібні ребра жорсткості дозволяють досягти максимального резонансу корпусу, а також додають співучості верхній деці гітари для досягнення насиченого, природного звучання. Динаміка, чутливість і чистота звуку, закладені в конструкцію APX, також є незаперечними перевагами гітари.
Для зручного доступу регулятори вбудованого п'єзоелектричного датчика розташовані на верхній стороні обичайки інструменту. Відсік для батарей розташований з того ж боку поруч із грифом для зручнішої їх заміни.
Інструменти нової серії 1000, виготовлені з ретельно відібраної акустичної деревини з унікальною системою звукознімачів типу SRT, встановлюють новий стандарт якості для електроакустичних гітар.
Як правило, під час запису акустичної гітари використовується мікрофон. Це справедливо в тому випадку, якщо музикант вважає за краще використовувати електроакустичну гітару також і на сцені. До того ж електроакустичні гітари ідеально підходять для живих виступів завдяки можливості швидко і просто налаштувати гучність і баланс з іншими музичними інструментами на сцені.
Але звук електроакустичної гітари це лише посилений звук з п'єзодатчиків, який не має повного акустичного резонансу і не забезпечує цілісної звукової картини. Живий звук акустичної гітари існує тільки в умовах студії звукозапису, де з ним працюють досвідчені звукорежисери, використовуючи сучасні інструменти звукозапису.
Розроблена компанією Yamaha нова система SRT дозволяє досягти акустичного звуку студійного класу завдяки можливості вибору звучання одного з трьох студійних мікрофонів, а також його віртуального положення щодо гітари (безпосередньо на інструменті). Система SRT також забезпечує більш детальну звукопередачу завдяки можливості змішування основного звуку зі звуком із п'єзодатчика та регулювання резонансу. SRT дозволяє досягти звуку студійної якості на сцені, здатного здивувати навіть найдосвідченішого слухача.
Три режими звучання високоякісних мікрофонів
Виберіть одну з трьох найпопулярніших звукорежисерами всього світу модель мікрофона. Для запису звуків у системі SRT використані оригінальні мікрофони.
- Класичний широкомембранний конденсаторний мікрофон має широкий частотний діапазон і швидкий відгук. Цей режим підійде для всіх музичних стилів та жанрів, відмінно передає фразування. Рекомендується для акомпанемування та виконання у стилі рок.
- Класичний вузькоембранний мікрофон має м'яке звучання, точні та делікатні високі частоти. Рекомендується для арпеджіо, виконання повільних композицій, пальцевих стилів тощо.
- Сучасні стрічки мікрофон. Має плавну атаку з м'якими високими частотами і об'ємним теплим звучанням. Згладжує жорсткий "перебір" пальцями до оксамитового звучання. Рекомендується для джазу та блюзу.
Зміна розташування мікрофона
Близьке розташування мікрофона щодо гітари (20-30 см). Чітко передає струнний та корпусний резонанс, що дає щільний об'ємний звук та ідеальне фокусування.
Близьке розташування мікрофона поєднане з мікрофоном у далекому полі (кілька метрів від гітари). Акустичний ефект можна порівняти із віддаленим звучанням гітари. Рекомендується як сольного виконання, так виконання групи.
Регульований резонанс корпусу
Регулятор резонансу дозволяє додати резонанс корпусу до основного звуку, підкреслюючи цим природне звучання гітари. Регулятор резонансу ефективний лише у режимі мікрофонного звуку.
Пригнічення ефекту зворотного зв'язку
Гітари топ-серій APX/CPX поєднує фірмова технологія компанії Yamaha AFR (Auto Feedback Reduction/Автоматичне пригнічення зворотного зв'язку), яка автоматично розпізнає частоту, на якій відбувається зворотний зв'язок та застосовує смуговий фільтр для її придушення. Якщо з'явиться зворотний зв'язок, просто натисніть кнопку і увімкніть режим AFR. Можливе одночасне використання до п'яти фільтрів.
Змішування джерел звуку з мікрофона та п'єзодатчика
Змішування джерел звуку з мікрофона та п'єзодатчика дозволяє розширити звукову палітру. Також змішування джерел звуку з п'єзодатчика зі звуком вбудованого мікрофона збільшує атаку.
Верхня дека | | Цілісна ялина |
Нижня дека | | Хвилястий клен |
Обічайка | | Хвилястий клен |
Глибина корпусу | | 80-90мм |
Гріф | | Нато з палісандровою накладкою |
Брідж | | Палісандр |
Верхній поріжок | | 43 мм |
Механіка | | Хром |
Звукоснімачі | | П'єзодатчик та преамп System 63 SRT |
Управління | | 3-смуговий еквалайзер, тюнер, гучність, вибір моделі мікрофона, автоматичне придушення зворотного зв'язку, резонанс корпусу, focus/wide |
Колір | | Crimson Red Burst (CRB) |
Виробництво | | Китай |
Гарантія | | 12 місяців (на електронні та механічні компоненти) + 12 місяців безкоштовного сервісного обслуговування |